Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11999

Título : Методи маркетингового дослідження ринку послуг
Autor : Голда, Надія Михайлівна
Голда, Ю.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. Методи маркетингового дослідження ринку послуг / Н. Голда, Ю. Голда // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 29. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Holda N., Holda Iu. (2010) Metody marketynhovoho doslidzhennia rynku posluh. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 29 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Conference/Event: ⅩⅣ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Volume: 3
Fecha de publicación : 27-oct-2010
Date of entry: 20-feb-2016
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
UDC: 658.8.013
Page range: 29
Start page: 29
End page: 29
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11999
Content type: Article
Aparece en las colecciones: ⅩⅣ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2010)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.