Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11965

Název: Теоретичні засади маркетингу інновацій
Autoři: Ямпольський, О.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ямпольський О. Теоретичні засади маркетингу інновацій / Ямпольський О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 343. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Iampolskii O. (2010) Teoretychni zasady marketynhu innovatsii. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 343 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Datum vydání: 22-dub-2010
Date of entry: 20-úno-2016
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 339.138
Page range: 343
Start page: 343
End page: 343
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11965
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.