Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11941

Tytuł: Особливості формування маркетингових стратегій підприємства
Authors: Чернецька, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чернецька М. Особливості формування маркетингових стратегій підприємства / Чернецька М. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 319. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Chernetska M. (2010) Osoblyvosti formuvannia marketynhovykh stratehii pidpryiemstva. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 319 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 22-kwi-2010
Date of entry: 20-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 658.7
Zakres stron: 319
Główna strona: 319
Strona końcowa: 319
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11941
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi