Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11941

Pealkiri: Особливості формування маркетингових стратегій підприємства
Autor: Чернецька, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чернецька М. Особливості формування маркетингових стратегій підприємства / Чернецька М. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 319. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Chernetska M. (2010) Osoblyvosti formuvannia marketynhovykh stratehii pidpryiemstva. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 319 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Ilmumisaasta: 22-apr-2010
Date of entry: 20-vee-2016
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 658.7
Page range: 319
Start page: 319
End page: 319
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11941
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.