Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11701

Tytuł: Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства
Authors: Жугель, Л.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Жугель Л. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства / Жугель Л. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 79. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Zhuhel L. (2010) Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstva. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 79 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 22-kwi-2010
Date of entry: 20-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 658.338.
Zakres stron: 79
Główna strona: 79
Strona końcowa: 79
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11701
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi