Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11701

Titre: Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства
Auteur(s): Жугель, Л.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Жугель Л. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства / Жугель Л. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 79. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Zhuhel L. (2010) Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstva. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 79 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Date de publication: 22-avr-2010
Date of entry: 20-fév-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 658.338.
Page range: 79
Start page: 79
End page: 79
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11701
Content type: Article
Collection(s) :Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.