Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10713

Tytuł: Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємства
Authors: Дячун, О.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємства / О. Дячун // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 240. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Diachun O. (2011) Marketynhovyi analiz obsiahu prodazhu tovariv pidpryiemstva. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 240 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅤ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 14-gru-2011
Date of entry: 17-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
UDC: 06.71.01
Zakres stron: 240
Główna strona: 240
Strona końcowa: 240
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10713
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅤ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2011)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi