กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10713

Title: Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємства
Authors: Дячун, О.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємства / О. Дячун // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 240. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Diachun O. (2011) Marketynhovyi analiz obsiahu prodazhu tovariv pidpryiemstva. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 240 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅤ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Issue Date: 14-Dec-2011
Date of entry: 17-Feb-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
UDC: 06.71.01
Page range: 240
Start page: 240
End page: 240
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10713
Content type: Article
Appears in Collections:ⅩⅤ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2011)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.