Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10712

Title: Маркетингові стратегії підприємства
Authors: Голда, А.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Голда А. Маркетингові стратегії підприємства / А. Голда // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 239. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Holda A. (2011) Marketynhovi stratehii pidpryiemstva. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 239 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅤ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Issue Date: 14-Dec-2011
Date of entry: 17-Feb-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
UDC: 338.43
Page range: 239
Start page: 239
End page: 239
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10712
Content type: Article
Appears in Collections:ⅩⅤ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2011)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.