Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10712

Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorГолда, А.uk
dc.coverage.temporal14-15 грудня 2011 рокуuk
dc.coverage.temporal14-15 December 2011uk
dc.date.accessioned2016-02-17T14:04:40Z-
dc.date.available2016-02-17T14:04:40Z-
dc.date.created2011-12-14uk
dc.date.issued2011-12-14uk
dc.identifier.citationГолда А. Маркетингові стратегії підприємства / А. Голда // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 239. — (Секція: Економіка та підприємництво).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10712-
dc.format.extent239uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.titleМаркетингові стратегії підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.43uk
dc.identifier.citationenHolda A. (2011) Marketynhovi stratehii pidpryiemstva. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 239 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.citation.spage239uk
dc.citation.epage239uk
dc.citation.conferenceⅩⅤ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюяuk
Aparece en las colecciones: ⅩⅤ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2011)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.