กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10194

ชื่อเรื่อง: Особливості маркетингу продуктових інновацій
ผู้แต่ง: Зубова, О.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Зубова О. Особливості маркетингу продуктових інновацій / О. Зубова // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 56. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Zubova O. (2011) Osoblyvosti marketynhu produktovykh innovatsii. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 56 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
วันที่เผยแพร่: 19-เมษ-2011
Date of entry: 16-กุม-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
UDC: 658.7
Page range: 56
Start page: 56
End page: 56
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10194
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
References (Ukraine): 1. Чухрай Н. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення: Монографія. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2002. – 315 с.
2. Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія // За заг. ред. С. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 616 с.
References (International): 1. Chukhrai N. Formuvannia innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstva: marketynhove i lohistychne zabezpechennia: monograph, Lviv: Vyd-vo NU "Lvivska politekhnika", 2002, 315 p.
2. Menedzhment ta marketynh innovatsii: monograph, by gen. ed. S. Illiashenka, Sumy: VTD "Universytetska knyha", 2004, 616 p.
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2011v2_Zubova_O-Osoblyvosti_marketynhu_produktovykh_56.pdf230,41 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2011v2_Zubova_O-Osoblyvosti_marketynhu_produktovykh_56.djvu17,77 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2011v2_Zubova_O-Osoblyvosti_marketynhu_produktovykh_56__COVER.jpg207,64 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น