Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10194

Назва: Особливості маркетингу продуктових інновацій
Автори: Зубова, О.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Зубова О. Особливості маркетингу продуктових інновацій / О. Зубова // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 56. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Zubova O. (2011) Osoblyvosti marketynhu produktovykh innovatsii. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 56 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 19-кві-2011
Дата внесення: 16-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
УДК: 658.7
Діапазон сторінок: 56
Початкова сторінка: 56
Кінцева сторінка: 56
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10194
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Перелік літератури: 1. Чухрай Н. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення: Монографія. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2002. – 315 с.
2. Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія // За заг. ред. С. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 616 с.
References: 1. Chukhrai N. Formuvannia innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstva: marketynhove i lohistychne zabezpechennia: monograph, Lviv: Vyd-vo NU "Lvivska politekhnika", 2002, 315 p.
2. Menedzhment ta marketynh innovatsii: monograph, by gen. ed. S. Illiashenka, Sumy: VTD "Universytetska knyha", 2004, 616 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.