Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10194

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубова, О.uk
dc.coverage.temporal19-20 квітня 2011 рокуuk
dc.coverage.temporal19-20 April 2011uk
dc.date.accessioned2016-02-16T17:40:43Z-
dc.date.available2016-02-16T17:40:43Z-
dc.date.created2011-04-19uk
dc.date.issued2011-04-19uk
dc.identifier.citationЗубова О. Особливості маркетингу продуктових інновацій / О. Зубова // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 56. — (Економіка, менеджмент, фінанси).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10194-
dc.format.extent56uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"uk
dc.titleОсобливості маркетингу продуктових інноваційuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658.7uk
dc.relation.references1. Чухрай Н. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення: Монографія. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2002. – 315 с.uk
dc.relation.references2. Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія // За заг. ред. С. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 616 с.uk
dc.relation.referencesen1. Chukhrai N. Formuvannia innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstva: marketynhove i lohistychne zabezpechennia: monograph, Lviv: Vyd-vo NU "Lvivska politekhnika", 2002, 315 p.uk
dc.relation.referencesen2. Menedzhment ta marketynh innovatsii: monograph, by gen. ed. S. Illiashenka, Sumy: VTD "Universytetska knyha", 2004, 616 p.uk
dc.identifier.citationenZubova O. (2011) Osoblyvosti marketynhu produktovykh innovatsii. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 56 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage56uk
dc.citation.epage56uk
dc.citation.conferenceⅣ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.