Browsing by Subject M31

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 17
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Monograph202110-Nov-2021DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE CONTROL ELEMENT: DEVELOPMENT BY EVOLUTIONShpylyk, Svitlana; Pinyak, Iryna; Shveda, Nataliia
ArticleNov-20215-Sep-2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія
Article30-May-20165-Jun-2016The development of the construction company's pricing policyСелезньова, Ольга Олександрівна; Seleznova, Olha; Селезнева, Ольга Александровна
ArticleNov-202123-Sep-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article1-Dec-201715-Dec-2017Застосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємстваПлекан, Уляна
ArticleDec-20192-Feb-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Article31-May-201811-Jun-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
ArticleJul-202019-Feb-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article1-Dec-201716-Dec-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Article31-May-20176-Jun-2017Планування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладомСеменюк, Світлана