Navigation de collection par Sujet M31

Sauter vers : 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou entrer les premières lettres :  
Montrant les résultats 1 à 10 de 18
TypeDate de publicationDate of entryTitreAuteur(s)
Monograph202110-nov-2021DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE CONTROL ELEMENT: DEVELOPMENT BY EVOLUTIONShpylyk, Svitlana; Pinyak, Iryna; Shveda, Nataliia
Articlenov-20215-sep-2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія
Article30-mai-20165-jui-2016The development of the construction company's pricing policyСелезньова, Ольга Олександрівна; Seleznova, Olha; Селезнева, Ольга Александровна
Articlenov-202123-sep-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article1-déc-201715-déc-2017Застосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємстваПлекан, Уляна
Articledéc-20192-fév-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Article31-mai-201811-jui-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Articlejui-202019-fév-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article1-déc-201716-déc-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Article31-mai-20176-jui-2017Планування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладомСеменюк, Світлана