Browsing by Subject M31

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 18
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Monograph202110-de -2021DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE CONTROL ELEMENT: DEVELOPMENT BY EVOLUTIONShpylyk, Svitlana; Pinyak, Iryna; Shveda, Nataliia
Articlede -20215-de -2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія
Article30-de -20165-de -2016The development of the construction company's pricing policyСелезньова, Ольга Олександрівна; Seleznova, Olha; Селезнева, Ольга Александровна
Articlede -202123-de -2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article1-de -201715-de -2017Застосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємстваПлекан, Уляна
Articlede -20192-de -2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Article31-de -201811-de -2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Articlede -202019-de -2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article1-de -201716-de -2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Article31-de -20176-de -2017Планування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладомСеменюк, Світлана