Browsing by Subject Інтернет-маркетинг

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article22-一月-201919-三月-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Bachelor Thesis六月-20248-七月-2024Вдосконалення стратегії ефективного просування та продажу продукту підприємств готельно-ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Панорама»)Савгіра, Анастасія Русланівна; Savhira, Anastasiia
Article十一月-20123-十二月-2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Master Thesis十二月-202227-十二月-2022Ефективний маркетинг як фактор успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Тернопільводпроект»)Поцілуйко, Анастасія Михайлівна; Potsiluiko, Anastasiia
Article十一月-201325-十一月-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Conference Abstract9-十一月-201817-十一月-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів.Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Міщук, Оксана Іванівна; Фалович, Володимир Андрійович; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна; Волков, Андрій; Химич, Ірина; Тимошик, Наталія; Подвірна, Тетяна; Ціх, Галина Володимирівна
Article20-三月-20145-十二月-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article21-十一月-20243-三月-2025Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ші для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війниГрижак, Володимир; Борисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир; Hryzhak, Volodymyr; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr
Article25-十一月-20151-三月-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article30-十一月-201416-三月-2015Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компанійЛитовченко, Ірина Львівна; Литовченко, Ирина Львовна; Litovchenko, Iryna Lvivna; Рулінська, Ольга Володимирівна; Рулинская, Ольга Владимировна; Rulinska, Olga Volidymyrivna