Lehitse Autor Shpylyk, Svitlana

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 20 37 -st  järgmine >
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article26-apr-201624-mai-2016«Ambient Media» у сучасному рекламному просторіШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-mai-202511-juu-2025CRM – технології як маркетинговий актив підприємстваПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Monograph202110-nov-2021DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE CONTROL ELEMENT: DEVELOPMENT BY EVOLUTIONShpylyk, Svitlana; Pinyak, Iryna; Shveda, Nataliia
Article22-jaa-201919-mär-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article202530-juu-2025Innovative approaches to project financing management in the context of digitalization: micro- and macro-aspectsRadynskyy, Serghiy; Ratynskiy, Vadym; Krupka, Andrii; Shpylyk, Svitlana; Pohrishchuk, Halyna; Dobizha, Nataliia; Zarichna, Nadiia; Pysmennyi, Vitalii; Piniak, Iryna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract20-det-201731-mär-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-det-201731-mär-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Article27-apr-201716-juu-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article24-okt-202328-det-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article5-sep-202314-okt-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article19-det-202327-jaa-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-det-20222-jaa-2023Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-mai-201815-juu-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract9-nov-20186-det-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Article201312-det-2014Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємстваНагорняк, Галина; Нагорняк, Ірина; Шпилик, Світлана; Nahorniak, Halyna; Nahorniak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract23-nov-202228-det-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-nov-202328-vee-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-mai-201815-juu-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract29-nov-202419-det-2024Основні аспекти мерчандайзингу в фармамаркетіКачуровська, Марія; Шпилик, Світлана Василівна; Kachyrovska, Mariya; Shpylyk, Svitlana
Other18-mai-20118-juu-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana