Перегляд зібрання за групою - Автори Shpylyk, Svitlana

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 32  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016«Ambient Media» у сучасному рекламному просторіШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Monograph202110-лис-2021DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE CONTROL ELEMENT: DEVELOPMENT BY EVOLUTIONShpylyk, Svitlana; Pinyak, Iryna; Shveda, Nataliia
Article22-січ-201919-бер-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Article27-кві-201716-чер-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article24-жов-202328-гру-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article5-вер-202314-жов-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article19-гру-202327-січ-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-гру-20222-січ-2023Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Article201312-гру-2014Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємстваНагорняк, Галина; Нагорняк, Ірина; Шпилик, Світлана; Nahorniak, Halyna; Nahorniak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Other18-тра-20118-чер-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Article19-тра-201521-січ-2016Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловостіШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємстваРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl