Yazar Borysova, Tetiana

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 13 den 13
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Article19-May-201521-Oca-2016Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article202119-Nis-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article24-Eki-202328-Ara-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article201312-Ara-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article25-Nis-20132-Şub-2016Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article201320-May-2014Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article25-Kas-20151-Mar-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article23-Nis-20247-Haz-2024Маркетингове дослідження доступності послуг для людей з обмеженими можливостями у територіальних громадах УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Галько, Людмила Романівна; Borysova, Tetiana; Khrupovich, Svitlana; Halko, Lyudmyla
Article21-Eki-201416-Ara-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article27-May-201411-Ara-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article21-May-201427-Oca-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article26-Nis-201624-May-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article21-Kas-20243-Mar-2025Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ші для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війниГрижак, Володимир; Борисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир; Hryzhak, Volodymyr; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr