Разлистване на по Автор Фалович, Володимир Андрійович

Преминаване към: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или въведете първите няколко букви:  
Показване на резултати 1 до 15 от 63  следващ >
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Article201613-Юни-2017The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractivenessФалович, Володимир Андрійович; Крикавський, Євген Васильович
Article21-Ное-20243-Мар-2025Адаптація управління матеріальними потоками до вимог глобалізованих ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович; Беш, Віталій; Зелінський, Сергій; Капшій, Юрій; Falovych, Volodymyr; Besh, Vitalii; Zelinskyi, Serhii; Kapshii, Yurii
MonographМар-20184-Май-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Book Chapter21-Ное-202418-Дек-2024Аутсорсинг у трансформації бізнес-процесів: механізми реалізації та викликиФалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia; Semeniuk, Svitlana
Article27-Апр-201716-Юни-2017Визнечення змісту поняття «ланцюг поставок»Фалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conference Abstract9-Ное-20186-Дек-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Book chapter201629-Юни-2017Детерминанты механизма государственного управления инвестициями в логистические системыФалович, Володимир Андрійович; Савіна, Наталія
Article201729-Юни-2017Детермінанти емерджентних властивостей ланцюга поставки інвестиційних продуктівФалович, Володимир Андрійович; Wasielewski, Mirosław
ArticleДек-20126-Дек-2012Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Владимир Андреевич; Falovych, Volodymyr Andriyovych
Monograph201916-Апр-2019Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяФалович, Володимир Андрійович; Баб'як, Г.П.; Бакуліна, Н.М.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Ілляшенко, С.М.; Ілляшенко, Н.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Мулярчук, В.М.; Оксентюк, Богдана Адріївна; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Ціх, Галина Володимирівна; Тимошик, Михайло Морозенкович; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Андрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, О.Б.; Малюта, Людмила Ярослівівна
Article20-Апр-20218-Юни-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article26-Апр-201624-Май-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Article26-Апр-201624-Май-2016Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Monograph202129-Юни-2021Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденціїБаб'як, Г.П.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Гарасим, Л.Г.; Голда, Надія Михайлівна; Корчак, О.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Піняк, Ірина Любомирівна; Жара, А.Б.; Прохоровська, С.А.; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія Миколаївна; Шевчук, О.С.; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Шерстюк, Роман Петрович; Мельник, Лілія Миколаївна; Стойко, Ігор Іванович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Book29-Фев-201629-Фев-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна