การเรียกดู ตาม ผู้แต่ง Маркович, Ірина

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 2 ถึง 19 จากทั้งหมด 19 < ก่อนหน้า 
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Conference Abstract7-ตุล-202216-ธัน-2022Аналіз податкових надходжень у 2022 році до бюджетів різних рівнівМаркович, Ірина
Articleธัน-202227-ธัน-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіціДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202219-ธัน-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіці.Маркович, Ірина; Демкура, Тарас
Conference Abstractมิถ-201817-มิถ-2018Брендинг в системі маркетингових технологійМаркович, Ірина
Conference Abstractมิถ-201820-มิถ-2018Взаємодія держави та підприємницького сектору у вітчизняних умовахМаркович, Ірина
Conference Abstract202224-มิถ-2022Використання інформаційно-аналітичних систем для аналізу данихМаркович, Ірина
Article202310-ธัน-2023Вплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвиткуМаркович, Ірина
Article31-พฤษ-201910-กรก-2019Методологічні основи дослідження національної економіки з позицій системного аналізуМаркович, Ірина; Струтинська, Ірина; Марковыч, Ирина; Струтинская, Ирина; Markovych, Iryna; Strutynska, Iryna
Article202212-กัน-2022Моделі прийняття рішень в економічних процесах та публічному управлінніМаркович, Ірина
Proceedings Bookพฤศ-202324-พฤศ-2023Можливості використання великих даних у бізнесіМаркович, Ірина
Proceedings Book202113-ธัน-2021НЕЙРОЕКОНОМІКА В СИСТЕМІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬМаркович, Ірина; Демкура, Тарас
Articleพฤศ-20216-ตุล-2022Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економікиДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202212-กัน-2022Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіціМаркович, Ірина
Article202113-ธัน-2021Особливості реалізації основних принципів податкової системи в УкраїніМаркович, Ірина
Monograph202215-ธัน-2022ПОВЕДІНКОВІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІМаркович, Ірина
Conference Abstract202212-กัน-2022Роль візуалізації в процесах управління данимиМаркович, Ірина
Articleมกร-202429-มกร-2024СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗБУДОВИ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИМаркович, Ірина
Conference Abstract202216-ธัน-2022Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтівМаркович, Ірина