Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44218
Назва: СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗБУДОВИ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Інші назви: STRATEGIC GUIDELINES FOR BUILDING A DIGITAL SOCIETY: EUROPEAN EXPERIENCE AND LESSONS FOR UKRAINE
Автори: Маркович, Ірина
Бібліографічний опис: Маркович, І. Б. (2024). Стратегічні орієнтири розбудови цифрового суспільства: європейський досвід та уроки для України. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (11). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-03-06
Дата публікації: січ-2024
Дата внесення: 29-січ-2024
Країна (код): UA
Теми: цифрові компетентності
стратегічні орієнтири
цифрове суспільство
інформатизація
європейський досвід
освіта
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми полягає у необхідності дослідження цифрових компетентностей в умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій та формування інформаційного суспільства. Цифрові компетентності є ключовим чинником успішної самореалізації людини в таких умовах. Метою статті є комплексний аналіз провідного європейського досвіду у сфері формування цифрових компетентностей в системі освіти та можливостей адаптації позитивних напрацювань до реалій України. У статті застосовано такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: аналіз наукової літератури, узагальнення, систематизація даних, порівняння, структурування для комплексного вивчення феномену цифрових компетентностей, а також аналіз стратегічних ініціатив ЄС та окремих європейських країн у сфері їх формування. На основі опрацювання наукових джерел здійснено структурування цифрових компетентностей за рівнями, детально проаналізовано ключові підходи та ініціативи ЄС щодо розвитку цих компетентностей. Теоретичне значення статті полягає у конкретизації та поглибленні наукових знань щодо змісту і структури цифрових компетентностей, а також систематизації провідних підходів ЄС до їх формування. Практичне значення визначається можливістю застосування сформульованих рекомендацій органами державної влади України для розробки та реалізації заходів з розвитку цифрових компетентностей громадян. Стаття має теоретико-прикладний характер. Подальші дослідження можуть бути присвячені більш детальному аналізу досвіду окремих європейських країн та розробці практичних рекомендацій для різних цільових груп в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44218
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
03_06_11_2024_Markovych.pdf317,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора