Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44218
Title: | СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗБУДОВИ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИ |
Other Titles: | STRATEGIC GUIDELINES FOR BUILDING A DIGITAL SOCIETY: EUROPEAN EXPERIENCE AND LESSONS FOR UKRAINE |
Authors: | Маркович, Ірина |
Bibliographic description (Ukraine): | Маркович, І. Б. (2024). Стратегічні орієнтири розбудови цифрового суспільства: європейський досвід та уроки для України. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (11). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-03-06 |
Issue Date: | Ιαν-2024 |
Date of entry: | 29-Ιαν-2024 |
Country (code): | UA |
Keywords: | цифрові компетентності стратегічні орієнтири цифрове суспільство інформатизація європейський досвід освіта |
Abstract: | Актуальність теми полягає у необхідності дослідження цифрових компетентностей в умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій та формування інформаційного суспільства. Цифрові компетентності є ключовим чинником успішної самореалізації людини в таких умовах. Метою статті є комплексний аналіз провідного європейського досвіду у сфері формування цифрових компетентностей в системі освіти та можливостей адаптації позитивних напрацювань до реалій України. У статті застосовано такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: аналіз наукової літератури, узагальнення, систематизація даних, порівняння, структурування для комплексного вивчення феномену цифрових компетентностей, а також аналіз стратегічних ініціатив ЄС та окремих європейських країн у сфері їх формування. На основі опрацювання наукових джерел здійснено структурування цифрових компетентностей за рівнями, детально проаналізовано ключові підходи та ініціативи ЄС щодо розвитку цих компетентностей. Теоретичне значення статті полягає у конкретизації та поглибленні наукових знань щодо змісту і структури цифрових компетентностей, а також систематизації провідних підходів ЄС до їх формування. Практичне значення визначається можливістю застосування сформульованих рекомендацій органами державної влади України для розробки та реалізації заходів з розвитку цифрових компетентностей громадян. Стаття має теоретико-прикладний характер. Подальші дослідження можуть бути присвячені більш детальному аналізу досвіду окремих європейських країн та розробці практичних рекомендацій для різних цільових груп в Україні. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44218 |
Content type: | Article |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
03_06_11_2024_Markovych.pdf | 317,77 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα
Εργαλεία διαχειριστή