Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44218
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маркович, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-29T16:39:05Z | - |
dc.date.available | 2024-01-29T16:39:05Z | - |
dc.date.issued | 2024-01 | - |
dc.identifier.citation | Маркович, І. Б. (2024). Стратегічні орієнтири розбудови цифрового суспільства: європейський досвід та уроки для України. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (11). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-03-06 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44218 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми полягає у необхідності дослідження цифрових компетентностей в умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій та формування інформаційного суспільства. Цифрові компетентності є ключовим чинником успішної самореалізації людини в таких умовах. Метою статті є комплексний аналіз провідного європейського досвіду у сфері формування цифрових компетентностей в системі освіти та можливостей адаптації позитивних напрацювань до реалій України. У статті застосовано такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: аналіз наукової літератури, узагальнення, систематизація даних, порівняння, структурування для комплексного вивчення феномену цифрових компетентностей, а також аналіз стратегічних ініціатив ЄС та окремих європейських країн у сфері їх формування. На основі опрацювання наукових джерел здійснено структурування цифрових компетентностей за рівнями, детально проаналізовано ключові підходи та ініціативи ЄС щодо розвитку цих компетентностей. Теоретичне значення статті полягає у конкретизації та поглибленні наукових знань щодо змісту і структури цифрових компетентностей, а також систематизації провідних підходів ЄС до їх формування. Практичне значення визначається можливістю застосування сформульованих рекомендацій органами державної влади України для розробки та реалізації заходів з розвитку цифрових компетентностей громадян. Стаття має теоретико-прикладний характер. Подальші дослідження можуть бути присвячені більш детальному аналізу досвіду окремих європейських країн та розробці практичних рекомендацій для різних цільових груп в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | цифрові компетентності | uk_UA |
dc.subject | стратегічні орієнтири | uk_UA |
dc.subject | цифрове суспільство | uk_UA |
dc.subject | інформатизація | uk_UA |
dc.subject | європейський досвід | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗБУДОВИ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.title.alternative | STRATEGIC GUIDELINES FOR BUILDING A DIGITAL SOCIETY: EUROPEAN EXPERIENCE AND LESSONS FOR UKRAINE | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
03_06_11_2024_Markovych.pdf | 317,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора