Yazar Маркович, Ірина

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 2 - 19 den 19 < önceki 
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Conference Abstract7-Eki-202216-Ara-2022Аналіз податкових надходжень у 2022 році до бюджетів різних рівнівМаркович, Ірина
ArticleAra-202227-Ara-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіціДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202219-Ara-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіці.Маркович, Ірина; Демкура, Тарас
Conference AbstractHaz-201817-Haz-2018Брендинг в системі маркетингових технологійМаркович, Ірина
Conference AbstractHaz-201820-Haz-2018Взаємодія держави та підприємницького сектору у вітчизняних умовахМаркович, Ірина
Conference Abstract202224-Haz-2022Використання інформаційно-аналітичних систем для аналізу данихМаркович, Ірина
Article202310-Ara-2023Вплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвиткуМаркович, Ірина
Article31-May-201910-Tem-2019Методологічні основи дослідження національної економіки з позицій системного аналізуМаркович, Ірина; Струтинська, Ірина; Марковыч, Ирина; Струтинская, Ирина; Markovych, Iryna; Strutynska, Iryna
Article202212-Eyl-2022Моделі прийняття рішень в економічних процесах та публічному управлінніМаркович, Ірина
Proceedings BookKas-202324-Kas-2023Можливості використання великих даних у бізнесіМаркович, Ірина
Proceedings Book202113-Ara-2021НЕЙРОЕКОНОМІКА В СИСТЕМІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬМаркович, Ірина; Демкура, Тарас
ArticleKas-20216-Eki-2022Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економікиДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202212-Eyl-2022Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіціМаркович, Ірина
Article202113-Ara-2021Особливості реалізації основних принципів податкової системи в УкраїніМаркович, Ірина
Monograph202215-Ara-2022ПОВЕДІНКОВІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІМаркович, Ірина
Conference Abstract202212-Eyl-2022Роль візуалізації в процесах управління данимиМаркович, Ірина
ArticleOca-202429-Oca-2024СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗБУДОВИ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УРОКИ ДЛЯ УКРАЇНИМаркович, Ірина
Conference Abstract202216-Ara-2022Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтівМаркович, Ірина