Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Título: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Outros títulos: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Autor: Химич, Ірина Григорівна
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Data: Nov-2019
Submitted date: Nov-2019
Date of entry: 20-Nov-2019
Editora: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Palavras-chave: реклама; таргетована реклама; бренд; імідж
Page range: 210-211
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Copyright owner: Химич І.Г.
Content type: Proceedings Book
Aparece nas colecções:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій_2019 (1).pdf3,58 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas