Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.date.accessioned2019-11-20T21:54:12Z-
dc.date.available2019-11-20T21:54:12Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.date.submitted2019-11-
dc.identifier.citationХимич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276-
dc.format.extent210-211-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛуцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019uk_UA
dc.subjectреклама; таргетована реклама; бренд; іміджuk_UA
dc.titleХимич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.uk_UA
dc.title.alternativeХимич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.uk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holderХимич І.Г.uk_UA
dc.coverage.placenameЛуцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools