Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Tytuł: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Inne tytuły: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Authors: Химич, Ірина Григорівна
Akcesoria: ТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФ
Cytat: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Data wydania: lis-2019
Data archiwizacji: lis-2019
Date of entry: 20-lis-2019
Wydawca: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Kraj (kod): UA
Place edycja: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Słowa kluczowe: реклама; таргетована реклама; бренд; імідж
Zakres stron: 210-211
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Właściciel praw autorskich: Химич І.Г.
Typ zawartości: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora