Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Tittel: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Alternative titler: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Authors: Химич, Ірина Григорівна
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Utgivelsesdato: nov-2019
Submitted date: nov-2019
Date of entry: 20-nov-2019
Forlag: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Emneord: реклама; таргетована реклама; бренд; імідж
Page range: 210-211
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Copyright owner: Химич І.Г.
Content type: Proceedings Book
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy