Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Başlık: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Diğer Başlıklar: Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Yazarlar: Химич, Ірина Григорівна
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Yayın Tarihi: Kas-2019
Submitted date: Kas-2019
Date of entry: 20-Kas-2019
Yayıncı: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Anahtar kelimeler: реклама; таргетована реклама; бренд; імідж
Page range: 210-211
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Copyright owner: Химич І.Г.
Content type: Proceedings Book
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları