Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Título : Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Otros títulos : Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Autor : Химич, Ірина Григорівна
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г. Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку / І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (1 листопада, 2019 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. – С. 210-211.
Fecha de publicación : nov-2019
Submitted date: nov-2019
Date of entry: 20-nov-2019
Editorial : Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019
Palabras clave : реклама; таргетована реклама; бренд; імідж
Page range: 210-211
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29276
Copyright owner: Химич І.Г.
Content type: Proceedings Book
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій_2019 (1).pdf3,58 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador