กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28682

ชื่อเรื่อง: Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»
ผู้แต่ง: Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» / укл. : О. І. Краузе. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 47 с.
วันที่เผยแพร่: 4-กรก-2019
Submitted date: 4-กรก-2019
Date of entry: 4-กรก-2019
สำนักพิมพ์: ТНТУ
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
UDC: УДК 658.8
МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Medical Subject Headings (MESH): І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
ІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИ
IV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
VI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
คำสำคัญ: ринкова економіка
виробничі підприємства
Page range: 47
บทคัดย่อ: Методичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.
รายละเอียด: Методичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.
Content: І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИ
ІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
IV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
VI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28682
Copyright owner: ТНТУ
References (Ukraine): 1. Артімова І. Концепція маркетинг- міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства//Актуальні проблеми економіки.-2010.-№4 .-с. 94-102
2. Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства//Маркетинг в Україні.-2008.-№5 .-с. 47-51
3. Весперіс С. Парадигми промислового маркетингу//Держава та регіони. Серія"Економіка та підприємництво".-2010.-№5 .-с. 121-125
4. Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії//Маркетинг в Україні.-2008.-№3 .-с. 18-23
5. Челенко Ю. Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу//Актуальні проблеми економіки.-2008.-№6 .-с. 257-262
Content type: Methodical recommendations
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Курсова МДКП-перетворено.pdf526,5 kBAdobe PDFดู/เปิด
Kursova_MDKP-peretvoreno.djvu453,55 kBDjVuดู/เปิด
Kursova_MDKP-peretvoreno__COVER.png163,37 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ