Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28682

Títol: Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»
Autor: Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» / укл. : О. І. Краузе. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 47 с.
Data de publicació: 4-de -2019
Submitted date: 4-de -2019
Date of entry: 4-de -2019
Editorial: ТНТУ
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
UDC: УДК 658.8
МАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Medical Subject Headings (MESH): І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
ІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИ
IV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
VI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Paraules clau: ринкова економіка
виробничі підприємства
Page range: 47
Resum: Методичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.
Descripció: Методичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.
Content: І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИ
ІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
IV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
VI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28682
Copyright owner: ТНТУ
References (Ukraine): 1. Артімова І. Концепція маркетинг- міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства//Актуальні проблеми економіки.-2010.-№4 .-с. 94-102
2. Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства//Маркетинг в Україні.-2008.-№5 .-с. 47-51
3. Весперіс С. Парадигми промислового маркетингу//Держава та регіони. Серія"Економіка та підприємництво".-2010.-№5 .-с. 121-125
4. Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії//Маркетинг в Україні.-2008.-№3 .-с. 18-23
5. Челенко Ю. Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу//Актуальні проблеми економіки.-2008.-№6 .-с. 257-262
Content type: Methodical recommendations
Apareix a les col·leccions:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Курсова МДКП-перетворено.pdf526,5 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Kursova_MDKP-peretvoreno.djvu453,55 kBDjVuVeure/Obrir
Kursova_MDKP-peretvoreno__COVER.png163,37 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador