Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28682

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-07-04T16:34:56Z-
dc.date.available2019-07-04T16:34:56Z-
dc.date.issued2019-07-04-
dc.date.submitted2019-07-04-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» / укл. : О. І. Краузе. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 47 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28682-
dc.descriptionМетодичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.uk_UA
dc.description.abstractМетодичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.uk_UA
dc.description.tableofcontentsІ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯuk_UA
dc.description.tableofcontentsІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.description.tableofcontentsІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.description.tableofcontentsIV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.description.tableofcontentsV. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.description.tableofcontentsVI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРАuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent47-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectринкова економіка-
dc.subjectвиробничі підприємства-
dc.subject.meshІ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯuk_UA
dc.subject.meshІІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.subject.meshІІ. СТРУКТУРА КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.subject.meshIV. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.subject.meshV. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИuk_UA
dc.subject.meshVI. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРАuk_UA
dc.subject.meshДОДАТКИuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holderТНТУuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udcУДК 658.8uk_UA
dc.subject.udcМАРКЕТИНГОВА ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА-
dc.relation.references1. Артімова І. Концепція маркетинг- міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства//Актуальні проблеми економіки.-2010.-№4 .-с. 94-102uk_UA
dc.relation.references2. Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства//Маркетинг в Україні.-2008.-№5 .-с. 47-51uk_UA
dc.relation.references3. Весперіс С. Парадигми промислового маркетингу//Держава та регіони. Серія"Економіка та підприємництво".-2010.-№5 .-с. 121-125uk_UA
dc.relation.references4. Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії//Маркетинг в Україні.-2008.-№3 .-с. 18-23uk_UA
dc.relation.references5. Челенко Ю. Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу//Актуальні проблеми економіки.-2008.-№6 .-с. 257-262uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора