Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Titre: Формування бренду регіону
Auteur(s): Машлій, Галина Богданівна
Галяберда, Андрій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Машлій Г.Б. Формування бренду регіону/ Г.Б. Машлій А.М. Галяберда// Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Львів, 2018.- с. 83-84.
Conference/Event: Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
Date de publication: 2018
Date of entry: 22-jui-2018
Editeur: Львів
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Львів
Page range: 83-84
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Copyright owner: @,2018
References (Ukraine): 1. Пашкова Г. Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Збірник економічний 31 травня.pdf1,22 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration