このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
タイトル: Формування бренду регіону
著者: Машлій, Галина Богданівна
Галяберда, Андрій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Машлій Г.Б. Формування бренду регіону/ Г.Б. Машлій А.М. Галяберда// Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Львів, 2018.- с. 83-84.
Conference/Event: Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
発行日: 2018
Date of entry: 22-6月-2018
出版者: Львів
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Львів
Page range: 83-84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Copyright owner: @,2018
References (Ukraine): 1. Пашкова Г. Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Збірник економічний 31 травня.pdf1,22 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール