Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Title: Формування бренду регіону
Authors: Машлій, Галина Богданівна
Галяберда, Андрій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Машлій Г.Б. Формування бренду регіону/ Г.Б. Машлій А.М. Галяберда// Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Львів, 2018.- с. 83-84.
Conference/Event: Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
Issue Date: 2018
Date of entry: 22-Jun-2018
Publisher: Львів
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Львів
Page range: 83-84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Copyright owner: @,2018
References (Ukraine): 1. Пашкова Г. Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник економічний 31 травня.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools