Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Назва: Формування бренду регіону
Автори: Машлій, Галина Богданівна
Галяберда, Андрій Михайлович
Бібліографічний опис: Машлій Г.Б. Формування бренду регіону/ Г.Б. Машлій А.М. Галяберда// Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Львів, 2018.- с. 83-84.
Конференція/захід: Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
Дата публікації: 2018
Видавництво: Львів
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Львів
Діапазон сторінок: 83-84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Власник авторського права: @,2018
Перелік літератури: 1. Пашкова Г. Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту у виробничій сфері

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник економічний 31 травня.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора