Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Tytuł: Формування бренду регіону
Authors: Машлій, Галина Богданівна
Галяберда, Андрій Михайлович
Cytat: Машлій Г.Б. Формування бренду регіону/ Г.Б. Машлій А.М. Галяберда// Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Львів, 2018.- с. 83-84.
Konferencja/wydarzenie: Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
Data wydania: 2018
Date of entry: 22-cze-2018
Wydawca: Львів
Kraj (kod): UA
Place edycja: м. Львів
Zakres stron: 83-84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Właściciel praw autorskich: @,2018
Wykaz piśmiennictwa: 1. Пашкова Г. Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Збірник економічний 31 травня.pdf1,22 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora