Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Název: Формування бренду регіону
Autoři: Машлій, Галина Богданівна
Галяберда, Андрій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Машлій Г.Б. Формування бренду регіону/ Г.Б. Машлій А.М. Галяберда// Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Львів, 2018.- с. 83-84.
Conference/Event: Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
Datum vydání: 2018
Date of entry: 22-čer-2018
Nakladatel: Львів
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Львів
Page range: 83-84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Copyright owner: @,2018
References (Ukraine): 1. Пашкова Г. Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Збірник економічний 31 травня.pdf1,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora