Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Titel: Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Författare: Семенюк, Світлана Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : С.Б. Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016.- 24 с.
Utgivningsdatum: 1-nov-2016
Date of entry: 23-maj-2017
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Number of pages: 28
Sammanfattning: Виконання студентами курсової роботи з дисципліни «Інформаційний маркетинг» є складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної роботи студентів і неодмінною умовою допуску до здачі заліку. Окрім того, курсова робота покликана підготувати студентів до підсумкової стадії навчання в університеті – дипломного проектування.
Beskrivning: Курсова робота виконується студентами спеціальності «Маркетинг» в рамках вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг». Текст курсової роботи узагальнює підсумки роботи студента протягом семестру над обраною темою.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Content type: Learning Object
Samling:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
методичні вказівки до курсових робіт.doc186 kBMicrosoft WordVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg