Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Заглавие: Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : С.Б. Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016.- 24 с.
Дата на Публикуване: 1-Ное-2016
Date of entry: 23-Май-2017
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Number of pages: 28
Резюме: Виконання студентами курсової роботи з дисципліни «Інформаційний маркетинг» є складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної роботи студентів і неодмінною умовою допуску до здачі заліку. Окрім того, курсова робота покликана підготувати студентів до підсумкової стадії навчання в університеті – дипломного проектування.
Описание: Курсова робота виконується студентами спеціальності «Маркетинг» в рамках вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг». Текст курсової роботи узагальнює підсумки роботи студента протягом семестру над обраною темою.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Content type: Learning Object
Показва се в Колекции:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
методичні вказівки до курсових робіт.doc186 kBMicrosoft WordИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти