Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Titolo: Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Autori: Семенюк, Світлана Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : С.Б. Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016.- 24 с.
Data: 1-nov-2016
Date of entry: 23-mag-2017
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Number of pages: 28
Abstract: Виконання студентами курсової роботи з дисципліни «Інформаційний маркетинг» є складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної роботи студентів і неодмінною умовою допуску до здачі заліку. Окрім того, курсова робота покликана підготувати студентів до підсумкової стадії навчання в університеті – дипломного проектування.
Descrizione: Курсова робота виконується студентами спеціальності «Маркетинг» в рамках вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг». Текст курсової роботи узагальнює підсумки роботи студента протягом семестру над обраною темою.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Content type: Learning Object
È visualizzato nelle collezioni:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
методичні вказівки до курсових робіт.doc186 kBMicrosoft WordVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione