Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Teitl: Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Awduron: Семенюк, Світлана Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : С.Б. Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016.- 24 с.
Dyddiad Cyhoeddi: 1-Nov-2016
Date of entry: 23-May-2017
Cyhoeddwr: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Number of pages: 28
Crynodeb: Виконання студентами курсової роботи з дисципліни «Інформаційний маркетинг» є складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної роботи студентів і неодмінною умовою допуску до здачі заліку. Окрім того, курсова робота покликана підготувати студентів до підсумкової стадії навчання в університеті – дипломного проектування.
Disgrifiad: Курсова робота виконується студентами спеціальності «Маркетинг» в рамках вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг». Текст курсової роботи узагальнює підсумки роботи студента протягом семестру над обраною темою.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Content type: Learning Object
Ymddengys yng Nghasgliadau:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
методичні вказівки до курсових робіт.doc186 kBMicrosoft WordGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol