Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
Tytuł: Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Authors: Рожко, Наталія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Cytat: Н.Рожком. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку / Н.Рожко, О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.60-63 - (економіка України)
Data wydania: 2010
Date of entry: 17-sty-2011
Wydawca: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: потенціал
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом
структура маркетингового потенціалу
Abstract: Розглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль в системі маркетингового управління підприємством
Theoretical principles and methodical aspects of application of marketing potential, his place and role are considered in the marketing control system by an enterprise
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi