Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
Títol: Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Autor: Рожко, Наталія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Рожком. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку / Н.Рожко, О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.60-63 - (економіка України)
Data de publicació: 2010
Date of entry: 17-de -2011
Editorial: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Paraules clau: потенціал
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом
структура маркетингового потенціалу
Resum: Розглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль в системі маркетингового управління підприємством
Theoretical principles and methodical aspects of application of marketing potential, his place and role are considered in the marketing control system by an enterprise
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.