Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Наталія-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2011-01-17T10:56:43Z-
dc.date.available2011-01-17T10:56:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationН.Рожком. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку / Н.Рожко, О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.60-63 - (економіка України)uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль в системі маркетингового управління підприємствомuk
dc.description.abstractTheoretical principles and methodical aspects of application of marketing potential, his place and role are considered in the marketing control system by an enterpriseuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk
dc.subjectуправління маркетинговим потенціаломuk
dc.subjectструктура маркетингового потенціалуuk
dc.titleФормування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.