Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
Başlık: Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Yazarlar: Рожко, Наталія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Рожком. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку / Н.Рожко, О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.60-63 - (економіка України)
Yayın Tarihi: 2010
Date of entry: 17-Oca-2011
Yayıncı: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Anahtar kelimeler: потенціал
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом
структура маркетингового потенціалу
Özet: Розглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль в системі маркетингового управління підприємством
Theoretical principles and methodical aspects of application of marketing potential, his place and role are considered in the marketing control system by an enterprise
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.