Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
Título : Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Autor : Рожко, Наталія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Рожком. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку / Н.Рожко, О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.60-63 - (економіка України)
Fecha de publicación : 2010
Date of entry: 17-ene-2011
Editorial : Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Palabras clave : потенціал
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом
структура маркетингового потенціалу
Resumen : Розглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль в системі маркетингового управління підприємством
Theoretical principles and methodical aspects of application of marketing potential, his place and role are considered in the marketing control system by an enterprise
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/723
ISSN : 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.