Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-245 зі 245 (час пошуку: 0.018 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article18-кві-200721-бер-2016Партизанський маркетингГоречий, І.
Article26-кві-201624-тра-2016Брендинг як високоефективна технологія завоювання і утримування споживачаВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article18-кві-200721-бер-2016Позиціювання брендуКушнірук, С.
Article26-кві-201624-тра-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article17-кві-200821-бер-2016Зовнішня реклама: проблеми розміщенняЯнуш, М.
Article26-кві-201624-тра-2016Інформаційна війна в маркетингуБурліцька, Алла; Burlitska, Alla
Article26-кві-201624-тра-2016Огляд ринку спирту в УкраїніГнатів, Андрій; Gnativ, Andrew
Article20-кві-200529-бер-2016Брендінг та особливості його формування в УкраїніМариненко, Наталія Юріївна
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення просування товарів на внутрішньому ринку за допомогою інтернет-технологійМанявська, Маріанна; Maniavska, Marianna
Article18-кві-200721-бер-2016Застосування сумісного аналізу при дослідженні інтересів споживачівЦепенюк, Наталія Михайлівна
Article26-кві-201624-тра-2016Використання результатів ділової оцінки в системі розвитку персоналуГелетюк, Віталій; Heletyuk, Vitaly
Article26-кві-201624-тра-2016Сучасні підходи до організації та управління процесами постачанняГула, Наталія; Hula, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послугСпільник, І.; Spylnyk, I.
Article20-кві-200529-бер-2016Маркетингові стратегії розвитку мобільних операторів в УкраїніДемидчук, І.
Article20-кві-200529-бер-2016Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженняхЦепенюк, Наталія Михайлівна
Article20-кві-200529-бер-2016Психовірус: суть та застосування в маркетингуКоновалова, Р.; Котяш, В.
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові методи управління масовою свідомістюБабій, Юрій; Babiy, Yuriy
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-кві-201624-тра-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article18-кві-200721-бер-2016Проблеми включення України в світові процеси. Місце і роль України в світовому господарствіРатинський, В.
Article18-кві-200721-бер-2016Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанієюВишовська, О.
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Article26-кві-201624-тра-2016Формування товарної політикиГригус, Тетяна; Hruhys, Tetyana
Article26-кві-201624-тра-2016Сервісне обслуговування в системі маркетингових комунікаційСокальська, Ірина; Sokalska, Iryna
Article20-лис-201316-бер-2017Розвиток логістичної інфраструктури – чинник підвищення конкурентоспроможності українських реґіонівСтрутинська, І.
Article21-тра-201427-січ-2016Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринкуМороз, Василина Романівна; Moroz, Vasylyna
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості сучасного управління збутовою діяльністю в системі маркетингу підприємстваПритуляк, Марія; Prytulyak, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Концепція маркетинг-мікс (4P, 5P, 7P)Сямро, Мирон; Syamro, Myron
Article14-тра-200824-тра-2016Шляхи вибору стратегії асортиментної політики підприємстваШпилик, С.
Article26-кві-201624-тра-2016Комунікаційні функції мерчандайзингуПанас, Андрій; Panas, Andriy
Article14-тра-200824-тра-2016Важливість рекламних заходів при виході підприємства на нові ринкиЮзьвак, Л.
Article25-кві-20132-лют-2016Якість послуг та шляхи її підвищенняКолтко, Марія; Koltko, Mariia
Article25-кві-20132-лют-2016Фінансовий консалтинг в УкраїніСинькевич, Надія Іванівна; Антонюк, Юлія Миколаївна; Synkevych, Nadiia; Antoniuk, Yulia
Article23-кві-200913-бер-2016Значення маркетингових комунікацій в діяльності радіостанцій на ринку послугВелегура, М.
Article19-кві-201116-лют-2016Проблеми страхового ринку в УкраїніШамрик, А.
Article25-кві-20132-лют-2016Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активуПіняк, Ірина Любомирівна; Piniak, Iryna
Article25-кві-20132-лют-2016Аналіз конкурентного середовища на ринку цільномолочної продукції УкраїниПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article25-кві-20132-лют-2016Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliia
Article25-кві-20132-лют-2016Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегіїЯщишин, Тарас; Yashyshyn, Taras
Article25-кві-20132-лют-2016Моделі управління у контексті управлінських парадигм у взаємозв’язку з основними установками маркетингуПавловська, Марія; Pavlovska, Mariia
Article25-кві-20132-лют-2016Стан і тенденції розвитку потреб в екологічному маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentiuk, Bohdana; Oksentiuk, Andrii
Article25-кві-20132-лют-2016Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article19-кві-201211-бер-2016Конкурентоспроможність в сучасних ринкових умовахКовальчук, Л.
Article23-кві-200913-бер-2016Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємстваПоліщук, М.
Результати 201-245 зі 245 (час пошуку: 0.018 секунди).