Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15299

Назва: Брендінг та особливості його формування в Україні
Автори: Мариненко, Наталія Юріївна
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мариненко Н. Брендінг та особливості його формування в Україні / Мариненко Н. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Marinenko N. (2005) Brendinh ta osoblyvosti yoho formuvannia v Ukraini. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 48 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 20-кві-2005
Дата внесення: 29-бер-2016
Видавництво: ТДТУ
TDTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 48
Початкова сторінка: 48
Кінцева сторінка: 48
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15299
ISBN: 966-636-001-2 6
Перелік літератури: 1. Зозульов О. В. Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні? // Маркетинг в Україні. – 2002. – №4 (14). – С. 26–28.
2. Купчинська М., Орлов В. Що бренд прийдешній нам готує? // Маркетинг в Україні. –2004. – №5 (27). – С. 41–43.
3. Пустотін В. Ефективні стратегії створення сильних брендів // Маркетинг в Україні. – 2004. – №6 (28). – С. 50–52.
References: 1. Zozulov O. V. Brendinh ta antybrendinh: shcho vybraty v Ukraini?, Marketynh v Ukraini, 2002, No 4 (14), P. 26–28.
2. Kupchynska M., Orlov V. Shcho brend pryideshnii nam hotuie?, Marketynh v Ukraini. –2004, No 5 (27), P. 41–43.
3. Pustotin V. Efektyvni stratehii stvorennia sylnykh brendiv, Marketynh v Ukraini, 2004, No 6 (28), P. 50–52.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2005)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.