กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15299

ชื่อเรื่อง: Брендінг та особливості його формування в Україні
ผู้แต่ง: Мариненко, Наталія Юріївна
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мариненко Н. Брендінг та особливості його формування в Україні / Мариненко Н. // Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2005 року — Т. : ТДТУ, 2005 — С. 48. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Marinenko N. (2005) Brendinh ta osoblyvosti yoho formuvannia v Ukraini. Materialy Ⅷ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 20-21 April 2005), pp. 48 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
วันที่เผยแพร่: 20-เมษ-2005
Date of entry: 29-มีน-2016
สำนักพิมพ์: ТДТУ
TDTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 20-21 квітня 2005 року
20-21 April 2005
UDC: 339.13
Page range: 48
Start page: 48
End page: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15299
ISBN: 966-636-001-2 6
References (Ukraine): 1. Зозульов О. В. Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні? // Маркетинг в Україні. – 2002. – №4 (14). – С. 26–28.
2. Купчинська М., Орлов В. Що бренд прийдешній нам готує? // Маркетинг в Україні. –2004. – №5 (27). – С. 41–43.
3. Пустотін В. Ефективні стратегії створення сильних брендів // Маркетинг в Україні. – 2004. – №6 (28). – С. 50–52.
References (International): 1. Zozulov O. V. Brendinh ta antybrendinh: shcho vybraty v Ukraini?, Marketynh v Ukraini, 2002, No 4 (14), P. 26–28.
2. Kupchynska M., Orlov V. Shcho brend pryideshnii nam hotuie?, Marketynh v Ukraini. –2004, No 5 (27), P. 41–43.
3. Pustotin V. Efektyvni stratehii stvorennia sylnykh brendiv, Marketynh v Ukraini, 2004, No 6 (28), P. 50–52.
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅷ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2005)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2005_Marinenko_N-Brendinh_ta_osoblyvosti_yoho_48.pdf110,94 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2005_Marinenko_N-Brendinh_ta_osoblyvosti_yoho_48.djvu18,42 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2005_Marinenko_N-Brendinh_ta_osoblyvosti_yoho_48__COVER.jpg238,12 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น